Artikelen

Op maandag 24 december a.s. is er weer een schapentocht door de stad Bolsward. Deze begint om 14.00 uur bij Bloemkamp en belangstellenden die mee willen lopen dienen op die tijd dan ook aanwezig te zijn. Samen -met de schapen- gaat de tocht via de Martinikerk, naar onze Sint Franciscuskerk, de Broerekerk en eindigt weer bij Bloemkamp. Bij alle kerken wordt even een kleine stop gehouden bij de Kerststal. Daar zal een kort kerstverhaal worden gelezen door één van de herders. Aansluitend het verhaal zal er een kerstlied worden gezongen. (Bij de Sint Franciscuskerk zal dit binnen zijn; de schapen blijven even buiten op het plein.) De tocht is voor jong en oud. Kinderen die het leuk vinden om mee te lopen, mogen ook verkleed gaan als bv. een herder. Verdere informatie kunt u vinden in Het Bolswards Nieuwsblad.