Zaterdag 21 januari 2017 luiden de klokken van de Zalige Titus Brandsmaparochie om aandacht te vragen voor de Actie Kerkbalans

Zaterdag 21 januari zullen vanaf 13:00 uur de klokken van onze vier kerken luiden om de Actie Kerkbalans in te luiden. Door het hele land zullen kerkklokken luiden. De actie begint om 13:00 uur op het Domplein in Utrecht, waar een recordpoging klokluiden wordt gedaan met zo'n 300 kinderen onder leiding van Ernst en Bobbie (& de rest, bekend van kinder-t.v.).

De actie Kerkbalans is een jaarlijkse campagne van de Rooms-Katholieke Kerk, de Protestantse Kerk en de Oud-Katholieke Kerk in Nederland. Met Kerkbalans vragen lokale kerken hun leden om een financiële bijdrage voor het plaatselijke kerkenwerk. Ook de Zalige Titus Brandsmaparochie doet mee aan Kerkbalans.