Zaterdag 28 mei, 12:00uur in St. Franciscuskerk

Aanstaande zaterdag 28 mei is langs de Elfstedenroute op 13 plekken in de provincie van alles te doen en te beleven rond de Samenleesbijbel. Samen: ouders en grootouders met kinderen/ kleinkinderen.
Je kunt in Hidaard met een herder mee om zelf psalm 23 te ervaren, wandelen langs de stadsmuur van Sloten (met schutterij en echt kanon!) en het verhaal van de muren van Jericho horen, schilderen rond het verhaal van de wonderlijke visvangst in Hindeloopen (onder leiding van een echte schilder), met Jona het schip in in Heeg,  teveel om op te noemen!
In Bolsward is om 12 uur in de St. Franciscuskerk een workshop over Abraham. Er komt een echte verhalenvertelster en we gaan samen met een kinderkoor en een blazersensemble samen twee liedjes uit de Samenleesbijbel leren en verder lekker zingen. Je bent van harte uitgenodigd om hier zo maar even binnen te lopen, of je aan te melden op www.bijbelgenootschap.nl/geef-op-elfstedentocht/

(Klik op de afbeelding voor een vergroting)