Zondag 22 november - Feest van Christus Koning- zong het Sint Franciscus Dames en Herenkoor tijdens de eucharistieviering. Tevens is deze datum ook de Naamdag van de Patrones van de kerkmuziek: Sint Cecilia.
Na afloop van de viering werden er, naar traditioneel gebruik op deze dag, een aantal jubilarissen gehuldigd. Ditmaal alleen van het Dames- koor t.w.: Wietske Peters, Marieke Fiselier en Rosa Brouwer zijn 25 jaar lid van het koor.
Cecilia Bekema begon 25 jaar geleden ook bij het dameskoor, als sopraan, maar is de laatste negen jaar dirigente van diverse koren in de Sint Franciscuskerk. Organiste Boudien Janssen is inmiddels 25 jaar vaste begeleider tijdens de vieringen in de parochie. Uit handen van pastoor Bultsma mochten ze de zilveren speld, met oorkonde, van de NSGV ontvangen.