De tijd van de lichtjes en kaarsjes is weer begonnen. In het weekend van 28 november begint de Advent en daarom organiseren we om een knutselmiddag voor alle kinderen van de parochie! We gaan een adventskrans maken! Dan kun je op de zondagen in de adventstijd je eigen kaarsen aansteken; iedere week een kaars erbij totdat het Kerstmis is!
Ook gaan we voor een project voor de straatkinderen op de Filippijnen wat moois knutselen. Peter en Baukje de Boer van de Sint Franciscuskerk komen wat vertellen over dit project. Zij zullen het gemaakte knutselwerk meenemen naar de Filippijnen.

wat: knutselmiddag Advent
wanneer : zaterdag 28 november
hoe laat: 16.00 uur (afsluiting met viering om 19.00 uur)
waar: Sint Franciscuskerk
wie: alle kinderen
kosten: gratis
Na het knutselen gaan we gezellig met elkaar eten en sluiten we af met een viering in de kerk om 19.00 uur.

Lijkt het je leuk om te komen? Geef je dan zo snel mogelijk op via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vriendjes en vriendinnetjes zijn van harte welkom! We hopen je te zien!!

Groetjes,
Silvia, Marije, Tiemen en Tjitske