altTijdens de parochievergadering van woensdag 27 november jl. is de nieuwe locatieraad van Bolsward gepresenteerd. De locatieraad zal zich gaan bezighouden met de dagelijkse gang van zaken op de locatie.  De bestaande werkgroepen zijn door het huidige parochiebestuur onderverdeeld in verschillende doelgroepen. Te weten:

Jongeren - Gezinnen – Alleenstaanden – Senioren - gastvrijheid en ontmoeting.

Door te werken met doelgroepen wil de locatieraad zich meer richten op de parochiaan, want daar draait het  allemaal om. Een actieve en betrokken gemeenschap!  De voorzitter van de locatieraad zal een keer per maand aanschuiven bij het parochiebestuur om de locatie te vertegenwoordigen en mee te praten over de parochie.

De verdeling van de locatie Bolsward is als volgt:
Voorzitter:  Henny Brouwer
Budgethouder:  Jan Terra
Beheer:  Jan Visser
Jongeren:  Mirella Jellema  -  Ypma
Gezinnen: Gudrid Hoitinga
Alleenstaanden: /
Senioren:  Martha Overdijk
Gastvrijheid & ontmoeting:  Tiemen Hoitinga

U ziet dat we nog op zoek zijn naar 3 mensen die onze raad willen komen versterken. Weet u iemand die hier geschikt voor is?  Of wilt u ons komen versterken?

Bekijk hier het schema