Zowel in Workum als in Bolsward zijn er dit jaar 4 vormelingen. In overleg hebben de jongeren aangegeven, graag samen op zaterdagavond 16 november het Vormsel te willen ontvangen.
De viering vindt plaats in Bolsward. Het zou geweldig zijn als de jongeren zouden mogen ervaren, dat hun thuisparochies achter hen staan. U kunt natuurlijk naar de kerk komen, maar u kunt ook nog iets meer doen.
Het combokoor van Bolsward werkt projectmatig. U/jij kunt voor deze ene viering mee komen zingen. Er zijn drie repetities in voorbereiding op de Vormselviering: op 29 oktober, 6 november en 12 november, steeds van 19.15 tot 20.15 in de Franciscuskerk in Bolsward. Iedereen die het leuk vindt om zijn of haar bijdrage te leveren aan een feestelijke Vormselviering is van harte uitgenodigd!!
Pastor Nelleke ten Wolde-Hijwegen.