Wat is er in Workum, Makkum en Witmarsum gebeurd? Lees hier verder!

Wel en Wee Workum.

De vakantie zit er al weer op en de scholen zijn weer begonnen
Het gewone leven gaat weer zijn gangetje. Langzaam gaat ook het parochie werk weer beginnen. Deze keer een enkele mededeling:
Op 5 augustus kwam Tristin de zoontje van Hans en Mirella de Vries
levenloos ter wereld. Een heel verdrietig gebeuren temeer hij zo heel erg welkom was in hun gezin. We wensen Hans en Mirella heel veel sterkte,ook hun ouders en verdere familie wensen we veel kracht in deze moeilijke tijd.
Ook de zieken in onze Parochie wensen we sterkte en beterschap.
Verder wensen we U alle goeds.
De contactpersonen.

Wel en Wee Makkum

• De scholen zijn weer begonnen en zo komt iedereen weer in het ritme. Dat betekent ook dat alle activiteiten weer van start zullen gaan.
  • Zondag 15 september is de oecumenische vredesdienst in onze parochiekerk. De dienst zal worden voorgegaan door Ds. Van Olphen. Het thema is Vredesweek. Deze zondag is het ook ziekenzondag.
  • Jongeren die hun eerste communie gedaan hebben en graag misdienaar willen worden kunnen zich opgeven bij Mieke van Vliet tel 231678
  • Avondrust: De eerstvolgende Communieviering is op maandag 7 oktober 2013 om 10.30 uur in de Tûnkeamer en de voorganger is Pastor Nelleke ten Wolde. Vanaf 10 uur is er koffie. U wordt van harte uitgenodigd.
  • Alle zieken thuis en in het ziekenhuis veel sterkte toegewenst.
  • Voor u allen, liefde, geluk en gezondheid toegewenst.

Toos van As, tel. 232564,
Wel en wee Witmarsum

Na een geslaagde operatie in het MCL te Leeuwarden is de heer Piet Veldman
voor verder herstel over gebracht naar het Antonius ziekenhuis te Sneek. Wij wensen hem een algeheel herstel en veel sterkte daarbij.
Woensdag 18 september zal mevrouw Sietske Anema-de Jong worden opgenomen in het Antonius ziekenhuis te Sneek. We hopen en bidden dat de operatie goed mag slagen en dat Sietske zonder pijn door het leven kan gaan.
Veel sterkte en beterschap voor beiden.
Zo langzamerhand begint het gewone leven weer. Na zo`n heerlijke zomer hebben we nieuwe energie kunnen opdoen om deze in het komende seizoen te kunnen gebruiken. Daartoe wordt u uitgenodigd, allereerst voor zondag 8 september `s morgens hebben we Communievering bij ons in de kerk.
Om 15.00 uur wordt U uitgenodigd in de Hoekstien. Daar zal koffie en thee zijn en wordt u in groepjes uitgezonden naar de overige drie kerken met een vragenlijst, die u mag beantwoorden. Daar hebt u tijd voor tot ongeveer half vijf, want dan wordt u in de Doopsgezinde kerk verwacht. Daar zullen de antwoorden bekend gemaakt worden en wordt de middag afgesloten met een Vesperviering. We hopen dat velen van ons daar aanwezig kunnen zijn, want er zijn veel mensen bezig geweest om dit voor te bereiden, en de dag in goede banen te leiden.
Op dinsdag 24 september zal Kees van Kordelaar een avond geven voor parochianen van Diaconie, Caritas, Bezoekerswerkgroepen de avond begint om 20 uur in`t Arkje Witmarsum

Zr. Lambertina.