Het duurt nog enkele weken en de tijd dat we de Franciscuskerk ’s middags openstellen voor bezoekers loopt naar het eind.
Daarom nu alvast een oproep voor het volgend jaar. Dan starten we weer begin mei.
Waarom nu dan al deze oproep?
We voorzien enkele vacatures. En onbekend maakt onbemind. Voelt u iets voor dit vrijwilligerswerk? Dan kunt u in de maand september tussen half 2 en half 5 eens even met een van de vrijwilligers praten van deze periode. U kunt dan horen wat hun ervaringen zijn. Wat er van u verwacht wordt. Horen hoe dankbaar het werk is. Lezen in het gastenboek hoe dit werk gewaardeerd wordt. Kortom of het iets is voor u. Speciale scholing is er niet voor vereist. U moet het gewoon leuk vinden om mensen van harte te ontvangen in onze mooie kerk.
Wilt u zich nu al opgeven, dan kan dat. Als u er nog even over wilt nadenken, dan kan dat natuurlijk ook. Wilt u nadere informatie, dan kunt u zich melden bij
Meindert Krijnsen, tel. 0515 573071.