Vanwege de beperkende coronarichtlijnen zijn bijna alle ontmoetingsmomenten in onze parochie afgezegd. Om toch verbinding met elkaar te houden sturen we onze parochianen iedere week een brief en een handreiking om zelf het evangelie te lezen en te overwegen.

In de brief van het pastoraal team leest u naast praktische informatie informatie over de huidige stand van zaken ook hoe zij met ons in gedachten de eucharistie vieren.

Nu het niet mogelijk is om deze zondag naar de kerk te gaan, willen we iedereen uitnodigen thuis tijd te nemen om de zondag te vieren. Dat kan als eerste door de uitzending van de eucharistieviering op televisie te volgen. Veel parochies – in binnen en buitenland - zenden een viering uit via internet. Daar kunt u natuurlijk ook voor kiezen. Via de handreiking willen we u daarnaast uitnodigen zelf het evangelie te lezen en te overwegen. Dit kunt u alleen doen, maar misschien ook wel samen als gezin, echtpaar of huisgenoten. Het is heel goed mogelijk er een gezellige gezinsbijeenkomst van te maken. We hopen eigenlijk dat u dat gaat doen. Daartoe bieden we u wat handvatten waar u naar eigen goeddunken uit kunt kiezen.

Download hier de eerste weekbrief

Download hier de handreiking om thuis de zondag te vieren