In de Eucharistieviering van zondag 23 februari zal het Mirakelboek dat hoort bij ons beeld van Maria van Sevenwouden gepresenteerd worden. Het is een rijk geïllustreerde uitgave van het originele boek dat bewaard is gebleven.

Marga Claus heeft het hertaald, diverse auteurs, waaronder bisschop Ron van den Hout, Leo Fijen en Herman Finkers, hebben bijdragen geleverd om het toe te lichten of om op andere manieren aan het denken te zetten over wonderen. De oorspronkelijke tekst is (overgetypt) eveneens opgenomen.

De titel van het boek is "Wonderlijk - Bolswards mirakelboek ontsloten door iedereen". Het boek is vanaf 23 februari te verkrijgen.

De mis op 23 februari is een gezamenlijke viering voor de hele parochie, waarin we de verjaardag van onze parochie vieren. De mis is om 11:00 uur in de Sint Franciscusbasiliek in Bolsward. In deze viering zal ook de parochiële waarderingsspeld uitgereikt worden. Omdat deze zondag ook de laatste zondag voor de Veertigdagentijd is, zullen na de viering weer de oude palmtakjes verbrand worden om de as te maken die in de Aswoensdagviering gebruikt wordt. U kunt uw oude takjes hiervoor meenemen.